Po "soborze", szumnie określanym jako II
Sobór Watykański, wszyscy zrozumieliśmy, że pojawił się Nowy Kościół, założony
przez Pawła VI i jego soborowych biskupów. Ale zauważyliśmy również – chociaż
nie wszyscy z nas – że jest to bardzo dziwny kościół, który dystansuje się od
wszystkiego, co Boskie i wszystko, co głosi, stoi w sprzeczności z tym, czego
zawsze nauczał Kościół Chrystusowy. Potępił on wszystko, co dotychczas było
otaczane czcią i zaczął gloryfikować wszystko, co zostało wcześniej potępione.
Konsekrowany ołtarz został zamieniony na stół – w podobny sposób, jak zrobił to Marcin
Luter w Niemczech i Cranmer w Anglii – a tam, gdzie nie mogli zlikwidować
ołtarzy, ponieważ przedstawiały wartość artystyczną, przestali z nich korzystać,
ustawiając przed nimi swoje stoły. Wszystko to w celu sprawowania tego, co
nazywają teraz eucharystyczną celebracją, a nie Świętą Ofiarą Mszy, która została
zastąpiona przez protestancką Wieczerzę.
To właśnie spowodowało powstanie podziałów wśród katolików.
Niektórych pouczono, że "papież" chciał tych wszystkich zmian i je nakazał.
Kierując się fałszywym posłuszeństwem wobec swoich haniebnych najemnych pasterzy,
odeszli od prawdziwego Kościoła i dołączyli do Powszechnej Apostazji, odczuwając
jednak, że postępują tak z przymusu, a nie z własnej woli. Gdy nadarza się okazja
pójścia na katolicką Mszę, ich "księża" – zaprzańcy wywierają na nich
presję, by w niej nie uczestniczyli, grożąc im ekskomuniką i karami piekielnymi. Dzieje
się tak w ogromnej większości przypadków.
Inni, świadomi tego, że heretyk nie może być prawowitym
następcą św. Piotra, a także przekonani, że Nowa Msza – jak to wykazali kardynałowie
Ottaviani i Bacci – znacząco oddaliła się od katolickiej teologii i w związku z
tym zbliżyła się do protestanckiego obrządku, są pewni, że kardynałowie wybrani
przez fałszywych papieży nie są prawowitymi kardynałami i dlatego nie mogą wybrać
prawowitego papieża. Opierając się na nieocenionej bulli Papieża Pawła IV Cum
ex Apostolatus Officio i kierując się postawą sławnego nieugiętego teologa,
znamienitego kapłana – ks. Joaquina Saenza y Arriagę, bronią tezy, która
przeraża bojaźliwych i wątpiących, ale jest prawdziwa: "Wakat Stolicy
Apostolskiej, nieważność Nowej Mszy i nieważność ostatnich trzech
konklawe".
Bp
Moises Carmona Rivera
Tekst
zamieszczony w: "The Reign of Mary", nr 163, Winter 2017 (www.cmri.org) (1)
Z
języka angielskiego tłumaczył Mirosław Salawa
–––––––––––
Biskup Moises Carmona Rivera
Przypisy:
(1)
Por. 1) Trydenckie Bractwo Kapłańskie z
Meksyku.
2) Bp Moises Carmona Rivera, W obronie moich święceń biskupich.
3) Ks. Daniel A. Perez Gómez, Homilia
z konsekracji biskupiej Jego Ekscelencji Martina Dávila Gandara.
4) Bp Mark A. Pivarunas CMRI, a) Kościół katolicki i jurysdykcja. b) Sedewakantyzm. c) Odpowiedzi na zarzuty wobec
stanowiska sedewakantystycznego.
d) Vaticanum II "w świetle
Tradycji"? e) O Przysiędze
antymodernistycznej. f) Czasy ostateczne a fałszywy ekumenizm. g) Sede vacante. Rocznica śmierci papieża Piusa
XII. h) Ocena spotkań w Asyżu w 1986 i 2011. i) Różnica
między gorliwością misyjną świętego Patryka a duchem Vaticanum II. j) Błędy doktrynalne "Dignitatis
humanae". k) Wizyta antypapieża Franciszka w
USA i "Synod o rodzinie" (2015).
l) Długotrwały wakans Stolicy
Apostolskiej. List do Ks. Peek odnośnie stanowiska teologicznego Zgromadzenia
Maryi Niepokalanej Królowej (CMRI).
m) Papiestwo.
n) Zapowiedź "kanonizacji" Jana Pawła
II – człowieka, który odstąpił od wiary katolickiej łamiąc pierwsze przykazanie
Dekalogu.
5) Patrick Henry Omlor, a) Zbójecki Kościół. Część I. Zbójecki Kościół.
Część II. Zbójecki Kościół. Część III. b) Jan Paweł II Apostata. c) Anna
Katarzyna Emmerich o "nowym kościele".
6) John Kenneth Weiskittel, a) Wolnomularze a kościół soborowy.
b) Akta Bugniniego. Analiza przewrotu w Kościele.
c) Trzecie oko Wojtyły. Pielgrzymka Jana Pawła
II do Indii. d) Jan Paweł II i voodoo.
7) Ks. Noël Barbara, a) Papieska nieomylność a dzisiejszy
kryzys w Kościele. b) Ecône – koniec, kropka. c) List otwarty do
członków Bractwa Św. Piusa X (FSSPX). d) Uderzające
podobieństwo reform Pawła VI do reformy anglikańskiej 1549 roku. e) Katolicka Msza święta
a Novus Ordo Missae. Czy NOM jest ważną mszą? f) Czy Jan Paweł II
jest modernistą? g) Zdemaskowanie braku autorytetu władzy Neokościoła.
8) Ks. Jacek Tylka SI, a) Dogmatyka katolicka. b) Traktat o Kościele Chrystusowym. c) O obojętności, czyli indyferentyzmie
w rzeczach religii. d) O
własnościach religii. e) O cnotach
heroicznych.
10) O. Mikołaj Jamin OSB, Myśli ściągające się do błędów tegoczesnych. a). O
jedności prawdziwej religii. b)
Poza Kościołem nie ma zbawienia. c) Jezus Chrystus potępia tolerantyzm.
11) Ks. Maciej Sieniatycki, a) Apologetyka czyli dogmatyka fundamentalna.
b) Zarys dogmatyki katolickiej.
c) System modernistów. d) Modernistyczny
Neokościół.
12) Ks. Dr Henryk Maria Pezzani, Kodeks Świętego Katolickiego Kościoła
Rzymskiego. Kanon 26. Zakazany jest wybór na Papieża tego, kto odstąpił od
wiary katolickiej, heretyka lub schizmatyka; jeśli ktoś taki zostanie wybrany,
wybór jest nieważny. (Codex Sanctae
Catholicae Romanae Ecclesiae. Can. 26. Devius a fide catholica, haereticus, vel
schismaticus eligi prohibetur in Romanum Pontificem; si eligatur nulla est
electio).
13) Ks. Jan Nepomucen Opieliński, a) Ekskomuniki Konstytucji
"Apostolicae Sedis".
b) Ekskomunika na heretyków,
apostatów i ich wspólników. c) Ekskomunika na schizmatyków.
(Przypisy
od red. Ultra montes).